Admin Admin


Csatlakozás dátuma : 2019. Jan. 14. Hozzászólások száma : 665
 | Tárgy: EGYEBEK a játék színesítésére 2023-02-12, 16:12 | |
| EGYEBEK JÁTÉK SZÍNESÍTÉSÉRE: 1. Csokibéka kártyák:- A játék során gűjthetőek a varázslókat ábrázoló csokibéka kártyák. Az alap kártyákból összesen 101 darabot gyűjthettek össze.
- Csokibékát mindnen játék pontozása után lehet dobni a csokibéka kockával, illetve egyes játékokban véletlenserűen lehet találni is azokat.
- A csokibéka gyűjtőknek 10 szintet lehet bejárniuk. Minden 10. béka megszerzése után ugranak egy szintet, ekkor a jutalmuk a szintlépést jelző ikon mellett egy EXTRA béka választása (eredeti szereplőkkel), valamint a FORTUNA kerekének megforgatása.
- Csokibéka kártyák dplázása esetén cserére is lehetőség van a csere-bere klubban.
2. FORTUNA kereke: - Minden hónap 1. vasárnapján lehetősége nyílik mindenkinek megforgatni fortuna kerekét, a Fortuna kockával.
- Itt karakterpontokat, lexikális pontokat, csokibékákat, képességpontokat lehet szerezni a szerencse segítségével.
- Aki nem ér rá a hónap 1. vasárnapján dobni, másnap éjfélig teheti meg. Ez után elveszíti a lehetőséget.
- A játék során ajándékként is lehet forgatni fortunával.
3. INVENTORY: - Küldetések előtt minden játékos kiválaszthat 5 db tárgyat, amelyet magával visz.
- Nem tartozik bele az 5 tárgyba a pálca, és a REND medál, amely minden játékos alap felszerelése
- Inventoryt lehet bővíteni a Fortuna kockával való szerencsés dobás esetén.
4. KOBOLD - PIAC: - A kobold piacon karakterpontokért hasznos tárgyakat vásárolhatsz.
- Ne felejts el betenni ezeket az inventorydba, ha magadnál akarod tudni, és használni.
5. AHRIMAN MEDÁLJAI:- A játékok során pontosan 7 db ilyen medálba futhat bele, aki szeretné ezt a lehetőséget használni.
- Admin és KM-es játékban lehet talizmánt találni
- A Talizmánok Ahriman (Zoroasztritizmus főistene) tulajdonai voltak. Az uralma alatt álló teremtmények a Daevák / Dévek akik a fő bűnöket testesítik meg.
- A 7 bűn következő: Akoman, a harag; Indar, a kétkedés; Tauris, a pusztulás; Sawar, az elnyomás, félelem; Spendarmad, az elégedetlenség; Amurdad, a betegség; Jahi, a bujaság
- A medálokat a játékok során lehet használni az ellenfeleken, de akár a másik karakterén is.
- A medál megszerzésekor a medál tulajdonosa képes beszélgetni a medálban lakó daevákkal. (Ezt kéretik Caps Lock-al elkülöníteni a többi szövegtől, és igyekezzünk lehetőleg 1 színt használni.
A medálok szintjei: A talizmánt hasonló módszerrel lehet fejleszteni, mint a képességet, vagyis a diák szintjének megfelelően lehet használni a talizmánt. - A talizmán használat során fejlődik.
- Szintjei:
0. szint: 0-15 pontig (Magica): 1. szint: 16-30 pontig (Magica) 2. szint: 31-45 pontig (Mirakulum) 3. szint: 46-60 pontig (Magister) A medál használata: - A hatás kifejtéséhez medálkockával kell dobni: d12.
- Abban az esetben, ha az eredmény 6+ a medál ereje kisül.
- A jellemnek - ami a karakterlapon kiválasztásra került -, itt lesz látható értelme.
- A gonosz jelleműek +1-et kapnak a dobásukra, míg a jók -1-et. Szóval ahhoz, hogy egy jófiú (-1) használni tudja a képességét a medálnak, minimum 9-et kell dobnia, míg egy gonosznak (+1) 7-es dobás esetén is kisül a képessége.
- Ha a medálnak kisül a képessége, 0. szinten dobni kell a medál kockával is. Ez megmutatja, pontosan melyik daeva hatása is érvényesül. (melyik bűn)
- Ekkor a hozzászólásban le kell írni, pontosan milyen hatást is várunk a medálunktól.
- Ezt kell majd lereagálni az elszenvedő félnek.
| |
|