Magnetarion Varázsakadémia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Magnetarion Varázsakadémia....Ahol a varázslat újjászületik....
 
KezdőlapKezdőlap  Diákjaink  Tanáraink  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Hirdetések!

Szabályváltozás!!!!

Játékok jelölése:

KM-es játék : vörös

Admin játék: sárga

Tanórák: kék

Mini játékok: zöld

Privát játékok: lila



Házpontok
házpontok


Khimeras
0
Auctoritas
0

Favoritus
0

Professzoraink

 

 EGYEBEK a játék színesítésére

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin
Admin


Csatlakozás dátuma : 2019. Jan. 14.
Hozzászólások száma : 665

EGYEBEK a játék színesítésére Empty
TémanyitásTárgy: EGYEBEK a játék színesítésére   EGYEBEK a játék színesítésére Icon_minitime2023-02-12, 16:12

EGYEBEK  JÁTÉK SZÍNESÍTÉSÉRE: 


1. Csokibéka kártyák:

  • A játék során gűjthetőek a varázslókat ábrázoló csokibéka kártyák. Az alap kártyákból összesen 101 darabot gyűjthettek össze.
  • Csokibékát mindnen játék pontozása után lehet dobni a csokibéka kockával, illetve egyes játékokban véletlenserűen lehet találni is azokat. 
  • A csokibéka gyűjtőknek 10 szintet lehet bejárniuk. Minden 10. béka megszerzése után ugranak egy szintet, ekkor a jutalmuk a szintlépést jelző ikon mellett egy EXTRA béka választása (eredeti szereplőkkel), valamint a FORTUNA kerekének megforgatása. 
  • Csokibéka kártyák dplázása esetén cserére is lehetőség van a csere-bere klubban.


2. FORTUNA kereke: 

  • Minden hónap 1. vasárnapján lehetősége nyílik mindenkinek megforgatni fortuna kerekét, a Fortuna kockával. 
  • Itt karakterpontokat, lexikális pontokat, csokibékákat, képességpontokat lehet szerezni a szerencse segítségével.
  • Aki nem ér rá a hónap 1. vasárnapján dobni, másnap éjfélig teheti meg. Ez után elveszíti a lehetőséget. 
  • A játék során ajándékként is lehet forgatni fortunával. 



3. INVENTORY: 

  • Küldetések előtt minden játékos kiválaszthat 5 db tárgyat, amelyet magával visz. 
  • Nem tartozik bele az 5 tárgyba a pálca, és a REND medál, amely minden játékos alap felszerelése
  • Inventoryt lehet bővíteni a Fortuna kockával való szerencsés dobás esetén. 


4. KOBOLD - PIAC: 

  • A kobold piacon karakterpontokért hasznos tárgyakat vásárolhatsz.
  • Ne felejts el betenni ezeket az inventorydba, ha magadnál akarod tudni, és használni.


5. AHRIMAN MEDÁLJAI:

  • A játékok során pontosan 7 db ilyen medálba futhat bele, aki szeretné ezt a lehetőséget használni.
  • Admin és KM-es játékban lehet talizmánt találni
  • A Talizmánok Ahriman (Zoroasztritizmus főistene) tulajdonai voltak. Az uralma alatt álló teremtmények a Daevák / Dévek akik a fő bűnöket testesítik meg. 
  • A 7 bűn  következő: Akoman, a harag; Indar, a kétkedés; Tauris, a pusztulás; Sawar, az elnyomás, félelem; Spendarmad, az elégedetlenség; Amurdad, a betegség; Jahi, a bujaság
  • A medálokat a játékok során lehet használni az ellenfeleken, de akár a másik karakterén is.
  • A medál megszerzésekor a medál tulajdonosa képes beszélgetni a medálban lakó daevákkal. (Ezt kéretik Caps Lock-al elkülöníteni a többi szövegtől, és igyekezzünk lehetőleg 1 színt használni. 


A medálok szintjei: 

A talizmánt hasonló módszerrel lehet fejleszteni, mint a képességet, vagyis a diák szintjének megfelelően lehet használni a talizmánt.

  • A talizmán használat során fejlődik.
  • Szintjei:

0. szint: 0-15 pontig (Magica): 
1. szint: 16-30 pontig (Magica)
2. szint: 31-45 pontig (Mirakulum)
3. szint: 46-60 pontig (Magister)

A medál használata: 

  • A hatás kifejtéséhez medálkockával kell dobni: d12.
  • Abban az esetben, ha az eredmény 6+ a medál ereje kisül.
  • A jellemnek - ami a karakterlapon kiválasztásra került -, itt lesz látható értelme.
  • A gonosz jelleműek +1-et kapnak a dobásukra, míg a jók -1-et. Szóval ahhoz, hogy egy jófiú (-1) használni tudja a képességét a medálnak, minimum 9-et kell dobnia, míg egy gonosznak (+1) 7-es dobás esetén is kisül a képessége.
  • Ha a medálnak kisül a képessége, 0. szinten dobni kell a medál kockával is. Ez megmutatja, pontosan melyik daeva hatása is érvényesül. (melyik bűn)
  • Ekkor a hozzászólásban le kell írni, pontosan milyen hatást is várunk a medálunktól.
  • Ezt kell majd lereagálni az elszenvedő félnek.
Vissza az elejére Go down
 
EGYEBEK a játék színesítésére
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» 66. A furkász vadászat - hirdetőtáblás játék
» 066. A furkász vadászat - hirdetőtáblás játék
» 158. Terápiás virágszedés (Privát játék, Wang és Tia) (FIGYELEM! Felnőtt tartalom!)
» 055. Veszélyben a növényház – Hirdető táblás játék
» Amit a játék elkezdéséhez tudni kell!

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Magnetarion Varázsakadémia :: Üdv a Magnetarion világában! :: KÖNYVEK KÖNYVE - MINDEN AMIT A JÁTÉKRÓL TUDNI KELL!-
Ugrás: