Administrator Admin
Csatlakozás dátuma : 2019. Jan. 14. Hozzászólások száma : 777
| Tárgy: 015. A Játékok csak játékok maradnak 2020-12-19, 15:56 | |
| 15. A Játékok csak játékok maradnakhttps://varazsakademia.hungarianforum.com/t332-15-a-jatekok-csak-jatekok-maradnak-i?highlight=j%C3%A1t%C3%A9kok Helyszín: Játékdoboz kávézóTípus: Mellékszál Őszi szünetben a diákok betérnek a Kávézóban, ahol ugyanaz a 10 év körüli fiúcska ül, mint akivel a tanárok is találkoztak. Egy fiatal hölgy ül az egyik boxban, aki bele van mélyedve egy szamárfüles könyv rejtelmeibe. Darmant hajtja a kíváncsiság, a nyakát nyújtogatva igyekszik kideríteni, hogy mi is a könyv. Helen kap az alkalmon, és torkot megköszörülve kérdezi meg a hölgytől, hogy leülhet-e mellé. Tia is az iskolában maradt, és kellemesen be is rendezett magának egy saját bájital labort, amit nem szívesen köt az igazgatónő orrára, miközben azon gondolkodik, hogy hogyan legyen úrrá a félelmein, majd átslisszan a hídon, betérve szintén a kávézóba. Rafael se marad le a többiektől, aki a pultnál kikéri a saját édességét. Tiát, Helent, Rafaelt és Darmant a szalaggal átkötött hajú nő szívesen látja a saját asztalánál, majd egy nagy lendülettel kivágódik a kávézó ajtaja, és egy, a Favoritus talárjában lévő diák lép oda a többiekhez, aki a „Vérbabára” hasonlít. Az ismerkedések közben a diákok elmondják, hogy ki miért nem ment haza, és inkább töltötte az idejét az iskola falai között, vagyis inkább annak falain kívül. Darman felteszi a kérdést, hogy nem gyanús a többieknek a férfi a bárpult végében, amire Tia is felfigyel. A „Vérbaba” bemutatkozik, hogy őt Slique Lolita Medvedevaként hívják, aki felé Darman egy vámpíros kérdést tesz fel, hogy ő az-e vagy sem, majd Tiát kérdezi meg az ismeretségről, ám Slique válasza az, hogy ő abszolút nem vámpír, csak kedveli a gót stílust. Darman sűrű bocsánatkérések között érdeklődik Ellenénél a Sámánokról és az álomjárókról, hogy miért nem hallani egyáltalán róluk, és még mindig furcsállja az idegen alakot a pultnál, hogy valami nem stimmel vele. | |
|